Bernagkgkz Kızlar merhaba sarılıktan hastanede yatmıştık iki gün çıktık. bugün tekrar değer bakıldı 13,3 e yükselmiş yine Kilo durumu falan iyi bebeğemin sütüm yetiyo yani ne yapmam lazım çok üzülüyorum bana yardım edin var mı başına gelen
Leyla77 Bernagkgkz sık sık emzir canm bir de yatarken üzerine sarı bir tülbent ört beşiğine, bi kaç dakika gün içi güneşe çıkar, sarı üst falan giydirebilirsin.
Dogavesultan Bernagkgkz canım en geç 3 saatte bi uyandırıp emzir geceleri. Gündüzleri 2 saate bi emzir çabuk düşer hiç endişe etme yenidoğanların genwlinde oluyor
Leyla77 Bernagkgkz bende yeni doğum yaptım 9 günlük olduk miniklerim de sarılık var dedğim gibi yapıyorum çok şükür sarılıkları düşmeye başladı
Bernagkgkz Birkoalaanasi cevabın için teşekkür ederim çok teşekkür ederim ben uykudan uyandırmıyordum hiç sanırım o yüzden oldu 😢
Birkoalaanasi Bernagkgkz uyandırıp emzir, sarılık olduğu için daha fazla uyumak istiyorlar. Çok sık emzir aralığı fazla tutma hemen geçer, endişe etme hiç 🍒
Bernagkgkz Birkoalaanasi teşekkür ederim canım tekrar yükselince çok korktum iki gün sonra tekrar bakılıcak inşallah düşer 🙏
YldrmBytkn Emerken memende uyuya kalmasın unutmasın emmeyi uyuyunca ayaklarını gıdıkla burnunu sık rahatsız et emsin uyanip
Deletedmom78654 Güneş ışığı alaın muhakkak çok önemli benim kızım da hava soğuktu azıcık güneş gördüğümüzde çıtçıtlıyka bırakıp camın önüne koyuyorduk çocuğu doktor güneş ışığı alması çok önemli dedi bir de rezene için bol bol
Merve___ Ben 2 hafta önce dogum yaptim benim.bebegime de yüksek demişlerdi. Anne sütü haricinde biberonda biraz mama veriyordu hemşireler kilo kaybi olmasin diye binde sariligi hizli gecsin diye