Ruzgarsmomm Kızlar 5 aylık olmak üzere oğlum. Joie every stage oto koltuğu aldım. Yarın teslim alıcam. Kullanan varmı nasıl memnunmusunuz oğlum arabadan nefret ediyo cok sıkılıyo
Hdurucavus Ruzgarsmomm canim biz kullanıyoruz aynısından cok memnunum benim bebegimde bebek arabasinda pek durmazdi ama oto koltugunda duruyor hatta hemen uyuyor 😍 cok mutluyum o yüzden cok rahat bi oto koltugu 🙏🏻 Uzun yola giden biriyseniz bizim gibi cok rahat olucaksiniz insallah ☺️
Birkoalaanasi Markayı kullanmıyorum ancak arabada giderken telefonu bağlayıp sevdiği ve seveceği şarkılar açmayı denediz mi 🐙
Ruzgarsmomm Birkoalaanasi onuda deniyim. Denemedim. Cok teşekkür ederim. Bebeğimle yalnız biyere gidemiyorum. Bu arabada durmama huyu yüzünden. Oto koltuğumuzda yoktu puseti kullanıyordum. Puset tam yatar pozisyon diye hiç sevmiyor. Şimdi oto koltuğundan umutluyum inşallah sever 🦋🌸
Ruzgarsmomm Hdurucavus ayy canım benim bebeğimde bebek arabasından nefret ediyor 😭 inşallah sever cok zorlanıyorum bu sebepten. Cok teşekkür ederim. Sizin bebeğiniz kac aylık
Hdurucavus Ruzgarsmomm 15 aylik canim 1 yasindan once almistik cok rahatız insallah rahat edersiniz sizde 🙏🏻