Gulsah01 Merhaba bu testi ozel de mi devlette mi yaptırdınız bizim bebis doktorumuz var ama bu test bayagi pahalıya geliyor. Eğitim araştırma has Yaptırmayı dusunyorum. Siz nerelerde yaptirdiniz
GirayinAslisi Gulsah01 devlete gittik bebek olduğu için sıra beklemedik öncelik vermişlerdi sonuçta çabuk çıkıyor
Ozanasafinannesi Ozlemberkay bizde özele gidiyoruz Canim ama 70 tl ödedik çok kısa sürüyor zaten ama devlette çok sıra olur mu bilmiyorum
123bozkurt Ben devlet hastanesinde yaptırdım bize aynı güne sıra verdiler hemen bebek olduğunu belirttim