3445 ben kullanıyorum pembe olanını ama kızım mama sandalyesinden cuk diye atıyordu yere yani vakum bahane 😂 ben yapıştıramadım ıslatmak mı lazım dı zemine sermek için bilmiyorum ama genel anlamda iyi 2 senedir kullanıyorum solma yapmadı makinede vs elde de yıkıyorum kaşığı ve önlüğünü de almıştım