Benim kizim da 3 aylikken kafasini kaldirmak ister gibi yapiyordu. Doktor 4 ayi bekleyelim dedi. Simdi kucagimda oturtuyorum ya da arkasinda yumusak yastiklarla oturuyor. Bebegin gelisimine bagli. Doktorumuz da ayaga kalkmak isterse oturmak isterse artik cesaretlendirip destekleyebilirsiniz dedi. Siz de yine bi doktorunuza danisin emin olamiyorsaniz