Merhaba anneler. 23 aylık bir kızım var daha önceden kızıma izlediğim videolara göre uyku düzenlemeleri yapmıştım. Çok güzel uyuyordu. Hatta enson bırakıp çıkıyordum.deliksiz uyuyordu. Ben hamileydim ve son ayda kızım yavaş yavaş uykusunu bozmaya başladı. Bende agırlaştığım için ve ikinci bebek geldikten sonra babası da ilgileneceği için kızımın uyku konusunda babasına geçti. Böyle olunca babası da ağlamasına dayanamadıkça ayağına yada kucağına almaya başladı.kızımin gece utanmaları başladı.3 te 4 te uyanıyor. Ve doğru düzgün uyumuyor yatağına bıraktığımız anda uyanıyor. Tilki uykusuna döndü. Artık babasıyla saat 3 ten sonra falan tek kişilik yatakta yatıyorlar. Ama yinede yarı uyur yarı uyanık. Ne kendisi düzgün uyuyor nede babası. Şuan müdahale edemiyorum ailem burda ve bende yeni doğanımla ilgileniyorum. BAZEN BENDE ilgileniyorum ama bu sefer bende uyku olmuyor. Size danışmak istediğim şey bu tek kişilik yatakta biz olmadan uyumayı nasıl alıştırabilirim. Siz neler yaptinız yanınızdan ayırırken?