Haticeee benim iki kızımda da vardı genetik olduğunu söyledi doktor ilk kızım şuan 2 yaşında hiç bir sıkıntısı yok gelişimi de gayet yaşıtları gibi. Diğer kızımda daha 12 günlük. Dışarda yakalıyorlar yaşıtlarını. Bence endişe etmesin. Beni perinatolojiye yonlendirmişlerdi. Incelemişlerdi hiç bir sıkıntı yoktu.muhtemelen yakınınızı da yönlendirip araştırırlar