Kelebekxx Eğer devam ederse doktora gidin mutlaka benimde bebeğimin kakasında kan vardı tam 3 aylıkken bir gün boyunca takip ettim ateşide oldu hafif doktora götürdük bağırsaklarında amip oluşmuş denildi hastanede yattık sonuç olarak inek sütü alerjimiz çıktı
Elif1334 Htcsmt tahlil sonucunu aldık bol miktarda lökosit çıktı büyük ihtimal süt alerjisi var dedi doktor bir hafta diyet yapacağım tekrar tahlil yapılacak bu arada antibiyotik kullanacağız
Deletedmom273 Htcsmt kaka tahlılınde cıkcak büyük ihtımal süt alerjısı basıma geldı bu çünkü ordan bılıyorım