selimgiray eskişehirde yaşıyorum 13 aylık oğlum var. çalışmaya başladığım için sütümü sağıyorum. oğlum biberon kabul etmedi. sütler şuan buzlukta bekliyor. isteyen olursa iletişime geçebiliriz