kızlar duymussunuzdur eşini kaybeden hem eşinin hem babasının maaşını alıyor bi sgk biri bagkur olduğu zaman babamı kaybettik bir ay önce annem sgkya gitmiş sadece bi tanesini alabileceği söylenmiş ama çevremizde hem babasının hem eşinin maaşını alan bi suru insan var yengemle dayımı kaybetti hem babasinin hem dayımın maasini aliyo şuan anlamadım hiç bisey yasa kalktiysa bile alan lar nasıl aliyo konuyla ilgili bilgisi olan varsa sevinirim