Ecis normal o dönemlerde hep ağlıyorlar ama bunun altında yatan şeyleri internetten okursanız rahatlarsınız onu anlamaya çalışın kendinizi onun yerine koyun bu günlerin geçeceğini düşünün ilerde isteseniz de bu aylarda olamıcak zaman geçince sizden bağımsız bir birey olduğunda bu günleri özliceksiniz bile belki onunla güzel mutlu iletişim kurun ki güvenli bağlansın mutlu bir birey olsun İnş.
Benimki de o dönemde çok ağlıyordu WC bile gidemiyordum sürekli kucak isteme ve ağlama insanı sinir ediyor gerçekten ama ben bu şekilde kendimi motive ediyordum diş fln da etkiliyor o dönemlerde daha çok huzursuz oluyorlar Allah kolaylık versin