deletedmom01 Gaz için metsil damla kullanan var mı varsa nasıl kullanıyorsunuz faydası oldu mu? Biraz önce doktordan geliyoruz bunu yazdı birde size sormak istedim.
AslhanDivarc deletedmom01 metsil bizede vermişlerdi ama pek faydası olmadı. Şimdi zinco kullanıyoruz daha iyiyiz şükür
Defneninannesi Her damla her bebeğe iyi gelmiyormuş. Biz zinco ile başladık herkes tavsiye ediyordu bizde işe yaramaDı şimdi Biogaia kullanıyoruz memnunuz. Bitmedi ama azalttı. Ayrıca gaz damlası değil probiyotik yani Bağırsakları güçlendiriyor :)
Dorukveannesi Defneninannesi Ayy bizde onunla rahatladık ama yanında birde sampleks kullanıyoruz anca sakinleştiriyo..Bio yu nasıl veriyorsunuz peki günde kaç kez kaç ölçek gibi
Defneninannesi Dorukveannesi günde 5 damla ben gece yatarken veriyorum. Yüzde yüz yok ama rahatladı. Bide her uyandığında masaj yapıyorum karnına. Normalde kendini çok kasıyor. Ama ilk uyandığı an hemen karnına masaj yapıyorum. Bacaklarını karnına doğru bastırıyorum. Gazını çıkartıyor. Uyku sersemi kasamıyor kendini çok. Ayrıca günde 2 fincan rezene tohumu çayı içiyorum. Şimdilik o huzursuzlugumuz kalmadı :)