Kızlar merhaba kızım 7 ay 10 günlük . Doğdugundan beri ilk kez kabız olduğunu gördüm diyebilirim . Kabız olmasını gerektireceks hiç bi ek gıda da vermedim üstelik ilk 6 ay anne sütü şimdi de ek gıdaya başladım azar azar ama neden böyle oldu anlayamadım .4-5 gün oldu kakasını çok çok az yapıp duruyor nohut büyüklüğünde de . Ek gıdalarına zeytinyağı da koyuyorum devamlı. Dün kayısı da verdim ama aynı gibi napaym sizce yardım Canlar