Tugba32 merhaba, ben de mamadan memeye geçenlerdenim. Başlarda meme+mama veriyordum, sütüm azdi ve kalitesizdi. Kuru dut kaynatip içtim, ceviz badem kuru incir yedim sütümün kalitesini arttırmak icin ve ise yaradi. Rossmanda emzirme cayi var, rezene-isirgan-papatya o sütümü arttirdi. Galagtago damla sutumu arttirdi. Bebekler sadece doymak icin degil ruh doygunluğu icin de emmek isterler, ben cok sık emzirerek mamayi biraktirdim. Bazen saatte 1, bazen 1.5saatte bir bazen yarim saatte bir. Şunu da unutmayin, bebeğiniz anne sutuyle de büyür mama ile de, yeter ki sağlıklı olsun 🍀