Sivas580 Kızlar bebeğimin sürekli gaz sanvısı var normalmi kakadını da zor yapıyo denemediğim şey kalmadı acaba notmalmi bu durum 42 günlük bu arada
Thesra Sivas580 Evet yenidoğan bebeklerde en az 3 ay gaz olması durumu çok normal.Gaz damlası kullanıyor musunuz?
Sultanas Sivas580 çok normal gazını yapsada gazı bitmiyor maalesef gaz ilacı alabilirsiniz. Siz kimyon çayı yapıp onu icebilirsiniz her yemeğinizin içinede az az kata bilirsin iyi gelir gaza
Asyanzk Sivas580 Normal o dönemler öyle oluyor banyo, masaj ve gaz için egzersizler rahatlatır youtubeden bakabilirsin egzersizlere işe yarayacaktır 🥰