GizemFerit Anneler merhaba 2 buçuk aylık oğlum var günde 3-4 defa kakasını yapıyor bazen de bütün gün yapmayıp o günün gecesi veya akşama çok fazla yapıyor ve bezinden taşıyor sırtına kadar batıyor, acaba neden böyle oluyor , bir sıkıntısı yok ağrısı yok zaten ağlamıyorda , sizler de yaşadınız mı bu durumu
Sedacinakkaya GizemFerit 5 aylık hala öyle bizim doktorum iyi bağırsaklar çalışıyor demişti Renginde sorun yoksa iyi bisey diye biliyorum
UluElif GizemFerit iyi besleniyor demekki bizde de öyle. Yapması daha iyi yapamazsa sancı yapar ağlar sürekli
bebisimbenm GizemFerit bende senin gibi sordum doktora yapmaması problem yapması degil degil dedi 😀 dalga geçmişti yani
BusraElaa GizemFerit Benim kızım 3 aylık 7 8 defa bez degistiririm 5 i kakalidir korkma iyi beslenen bebekler bide bagirsagi iyi calisan bebekler oyle yapar
Deletedmom0031 Benimkide aynı özellikle bugün üst değiştirmekten helak oldum. Bide altını değiştirirken yine üstüme yaptı yatakta alayım hemen derken komple yatak üstüm başım battı 😂