Mrve-Mom ah ahh bizimkiside 2 aylıkken 1 hafta önce oldu, idrarı çok kötü kokuyordu hemen doktoruyla görüştük götürdük 3 tane iğne antibiyotik verdi tertemiz çıktı ,şimdide şurup kullanıyoruz böbrek tahlili yapılacak ne olur ne olmaz diye şimdi altını temizlerken deli gibi elimi yıkıyorum zeytinyağı sürmüştüm garibim o yüzden kaptı galiba sizinkisi neden öyle oldu