Aslikayl 3 yasinda oğlum var sütü çok seviyor günde 4 biberon süt içer artık sabah bide gece uyurken vermeyi düşünüyorum sizce doğru mu? Fazla iştahlı bi çocuk değil hep süt arar sütle doyuyor.
Asafeymeninannesi Aslikayl Çok fazla süt tüketimi halinde demir eksikliğine bağlı kansızlık ve kabız görülebilir. Bu nedenle günde 2 bardağı geçmemelidir Sütü nasıl sevdirdiniz ?
canparcam123 Aslikayl çok fazla süt içmekte kansızlık yapıyor bildiğim günde iki biberon yeter bence sabah ve gece uyurken.
Aslikayl Asafeymeninannesi oğlum 6 aylıkken ikinci oğluma hamile kaldım avent biberon varya onunla denedim artık normal biberonla içiyor şuan
Aslikayl canparcam123 evet kansızlık var zaten😓😓😓ama çok istiyor bende veriyorum o yüzden günde 2 kere vercem artık
ikikalpbiranne Aslikayl merhaba konudan bağımsız ama benim de iki oğlum sizinkiler kadar yakın aralıkta olacak. Çok zorlandımız mı ikinci doğum sonrası süreç nasıl geçti acaba.
Aslikayl Asafeymeninannesi ilk devam sütleri var ya süt kutularında ilk 2 ay ondan içti şuan a101 de satılan yarim yağlı sütten veriyorum
Oap12 Oo çok fazla o kadar süt. Kansızlık ve buna bağlı olarak iştahsızlık yapar. Kademeli olarak azaltın. Kefire ayrana filan alıştırın.