Dunyamsensn2008 SevdaNurumm Bu değilde manuel Fırçalı olanından aldım çok güzel temizliyor.Bunu bilemiyorum bunların orjinali biraz pahalı eğer buysa çok uygun.
Meleginannesi88 SevdaNurumm ben bunu kullanıyorum biodermanın hassas ciltler için olan temizleme jeli ile ve çok memnunum iyi hissettiriyor 😊
SevdaNurumm osibrabia bi cok markanın var fakat cilt tipine göre bulmak önemli sanırım bazıları cok fazla tahriş ediyormuş cünkü
Yenianne0103 Ben kullanıyorum çok memnunum tüm arkadaşlarım cilt bakımına gittim sa dılar.onlar da aldı. Yüzde pütür pütür olan şeyler geçiyor pürüzsüz oluyor. Kan dolaşımını hızlandırdığı için de cilt parlıyor.
Gulfem07 SevdaNurumm ben forever aldım keşke almasaydım titreşimli dedik bi baktım uçları titremiyor ki cihazın kendi titriyor bir De övmüşler o kadar resmen çöp iyi araştırıp alin
Alvvv SevdaNurumm ben kullanıyorum 2 aydır memnunum temizlendiğini hissediyorum fresh bi his bırakıyor buz gibi suyla hele sonrasında da güzel bir nenlendirme mis
Sevilay61 SevdaNurumm ben pahalı bi ürün almıştım. Bakım hizmetleri öğretmeni arkadasım bu ürünler zamanla temizleye temizleye gözenekleri büyütür dedi. Banyoda yüz kesesini önerdi en dogalı o yöntem.
SevdaNurumm Sevilay61 evet cok doğru aslnda. Bi süre sonra eskisinden de kötü olablr.. Cok tesekkur ediyorum 🤗
Buno Ben kullaniyorum düzenli kullanimda faydali olacak gibi görünüyor ama bebekle pek de düzenli bir kullanim olmuyor malesef. Ama ilk yapisinizda bile yüzünüzde cok temiz yumusak bir his birakiyor