Ben daha önce de burda paylaşmıştım. Kızım iki aylıkken yanağında çıkmaya başladı kızarıklık kabuk bağladı pul pul. İlk başta isilik sandık ama gittikçe arttı. Doktoruma mesaj attım egzama olmuş dedi kortizonlu krem verdi. Bir süre kullandık ( ki bu kremleri çok kullanmamak lazım) ama sonra yine tekrarladı. Araştırdım alerjik olabileceği yazıyordu. Deneme yanılma yoluyla süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğunu farkettim. Yemeyip dikkat ettiğim sürece tekrarlamıyor. Ve her gün iki üç kez sebamedin nemlendirici kremini sürüyorum.Tabi en kısa zamanda gidip alerji testi yaptırıcam emin olmak adına.