Saadetkaan Biz yaklasik 2 aydir mama iciyoruz zar zor kac cc iciyo bebesleriniz biz 100 cc bile bitiremezdik denemedigimiz mama kalmadi en son laktozsuz mama basladi doktorumuz cok sukur suan 150 iciyo isteyerek en azindan ama yinede az sanki
As1ioz Saadetkaan benimkide 1 aydr red ediyo mamayı burda bi arkadas vanilya surubu damlatmamı soledi içine dpktıruma sordum verebilirsin dedi onu deniycem bakalım 6.5 aylık 150 cc terleye terleye kasıkla zar zor içiriyorum onceden severek iöerdi
Tubali Saadetkaan benimki 8 aylık 150 cc yaptığımda 1 saatte anca içirebiliyorum. 150 cc yi bi kerede bitirdiği olmadı hiç. Ek gıda da almıyor