Alakasiz ama soracagimiz kimse yoktu. Biz iki yil once arsa aldik noterde ucuz olsun diye alirken kayinbabam arsayi degerinden düşük gosterelim dedi oyle yaptik esim tapudan bi musterisi gelmis ileride sikinti olur satarken ucuza satmk zorunda kalirsin demis cevremizde de bilen eden yok boyle bisey olabilir mi? Nasil duzeltebiliriz ?