Ferahannesi [bilinmeyen] Ne zaman aldınız şuna yok e bebekte. Birde bebeginiz kaç aylikti kullandığınızda. Anne sütü için uygun mu yoksa daha kıvamlı besinlerde mi kullanılıyor
Alininannisi Ferahannesi Bebeğim 4,5 aylık gece maması yoğurt ve meyve püresi veriyorum genellikle gece mamasını kaşık biberonla veriyorum çok pratik
Ferahannesi [bilinmeyen] baktım şimdi sıkma kaşık olarak geçiyormuş. Bebeğim 1.5 aylık anne sütü verilebilir mi acaba onunla
Melek123 Alininannisi merhaba kasik biberon olarak ne kullaniyorsunuz acaba 3 bucuk aylik bebek icin uygun mu bebegim biberon kabul etmiyor artik beni de emmiyor