Fatoserin Kızlar malum hepimiz uzun bir süre saç felan boyatmadık saçlarımız berbat durumda 😂😂 46 gün oldu doğum yapalı bebeğimi emZiriyorum saç boyatmanın bir sakıncası var mı acaba 🙏🙏
Misirekmegii Fatoserin evet emziriyorum. Bebeğim uyuyunca boyadım yıkadıktan 1 saat sonra falanda emzirmeye devam ettim.
sedayt Bebeğim 42 günlüktü boyamıştım canım havadar bi ortamda bulunmaya dikkkat et boya kokusunu soluma