Dkk Büyük ihtimalle sütünüz yeterli ama bebeğiniz emerken yorulup uyuyakalıyor.
İlk 40 gün çok zordur, ben günlerce emzirme koltuğundan kalmadığımı, kucağımda bebeğimle o uyudukça aralarda uyukladığımı bilirim. Yenidoğan bebek çabuk yoruluyor emerken, annesinden de ayrılmak istemiyor. Kucağınızda tutmanız anne-bebek arası güven bağı oluşması için çok önemli. 🤱🏼
Bol bol emzirin, her emzirme sonrası gaz çıkarın, hafif uykularında kucağınızda tutun, sizi hisseder. (Korkmayın, kucağa alışmaz, bebeklerin alışkanlıkları 20. Hafta ile başlar. İlk 4 ay bebek yenidoğan kabul edilir ve anne kucağı istemesi doğaldır.)
Dayanın, gittikçe çenesi güçlenecek, daha kolay emecek, doyacak ve daha uzun uyuyacaktır. 40 bitince rahat edeceksiniz çünkü bebek güçlenmiş ve dünyaya alışmış oluyor.