CeydAliEce0811 benim kızım bronşit oldu cnm daha kırkı çıkmadan, hastaneye gittik serum taktılar buhar aldı iki üç defa. Evde de buhar verdim bir hafta ve ilk üç gün iğne yaptım çok şükür iyileşti,aman dikkat et şu havalarda ,emzir güzel güzel, inşaellah düzelir Rabbim şifa versin Însaellah