Arkadaşlar bebeğim 8 ay 18 günlük. Demir ilacına baslarmak gerek dedi doktor. Önce kırmızı olanı verdim. Sürekli kustı agzını kitledi ekmege suya portakal suyuna koydum yine aynı. Sonra şurup olanı verdi yine aynı kokusunu aldıgı an kapatıyı agzını. Oyunla şırıngayla verdim. Kusturdu yine kendini. Dr içmesi lazım diyor. Ne yapabilirim başka. D vitamini fısfıslı onu görünce agzını acıyor onu seviyo diye onunla denedim şimdi d vitaminini de binbir nazla 🤦🏻♀️