2 aylık kızım balgamını çıkaramıyor boğuluyormuş gibi öğürüyo sırtına filan vuruyorum zar zor öyle çıkarıyo geceleri filan çok korkuyorum sürekli tekrarlıyo ondan yanımda yatırıyorum bu sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilirmisiniz lütfen siz ne yaptınız😔