Asyanese Merhaba anneler Ben ilk defa yazacağım bu uygulamayı biliyordum fakat hiç kullanmadım arkadaşım sürekli kullanıyor bana da o önerdiği sorulara yardımcı oluyormussunuz Ben de bugün kaydoldum kızlar benim sorunum şu kızım Dört gün sonra iki aylık olacak en son dün gece 2:30 gibi emzirdim uyudu saat 7:00 gibi kendisi uyandı bunala şaşırdım Neyse ağladı Altını değiştirdim ben de çok. Acıkmıştır diye düşündüm ama Memede sadece Beş dakika durdu Yeterli emmedi geceden bu saate insan insan acıkmaz mı. Ne yaptıysam uyumayı tercih etti mememi emmek yerine Uyudu sizce neden böyle oldu aç olsa emerdi diyorum ama kaç saat geçmiş aradan bebek nasıl acıkmaz yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Zuluu Asyanese benimkide öyle zaten gündüz hic emmiyor kiyamet kopuyor memeye götürünce mamayida yemiyor napacagimi şaşırdım
Kuzumm Asyanese benim bebegimde 2 aylık bende de durumlar aynı taş catlasın benim zorumla 10dk zor emziriyorum kucağımda hemen dalıp gidiyor kuzum kilo alımı iyi şükür bir sorunumuzda yok o yüzden ben pek takmamaya çalışıyorum
Kuubra 2 ay ve sonrasında acıkırsa kendi uyanır, (sarılık problemi yoksa, kilo alımı yeterliyse) beslemek için uyandırmaya gerek yoktur. Düzenini bozmayın uşağın🤣
Asyanese Kuubra şükür sarılığı yok ama gece ikiden bu saate kadar normal mi endişelendim eşimede söylemek istemiyorum o benden daha evhamlıdır
Pisi Asyanese bu aylarda arada da olsa uyunuyu tercih ediyorlar sizde keyfini çıkarın ve uykusuz gecelerinize enerji depolayın 😁
belizberil3009 Asyanese gayet normal benim bir kızım da öyleydi valla. 5 saat kesintisiz uyuduğu olurdu 2 aylıkken . Hala da öyle uyku geldiğinde açlığını unutur 😊