Pisi Sueda2929 serum fizyolojik sıktıktan sonra bir dakika kadar bekliyorum daha sonra aspiratör ile kendim çekiyorum baya temizliyor. Ya da banyoya sokuyorum yüzüne su gelince de baya yumuşuyor banyo sonrası hemen aspiratörü kullanıyorum tekrar.
Seymayusuf Sueda2929 benimde ayni sorun var deniz suyu sıkıp aspiratorle cekiyorm burun temiz ama tikali nefesi zor aliyo bende bıktım
byzalkan Sueda2929 bizde 15günlükten beri cekıyoruz o sıkıntıyı. Serum degılde sprey kullandık hep. İlk tonımer lab. Daha sonra sterimar. Suanda xlear kids kullanıyoruz bundan cok memnunuz. Doktorumuzn dedıği yasına kadar bu durumu cekecegımız malesef😞
Hunilianne Sueda2929 serim fizyolojik şart sterimar baby de kullanabilirsiniz otri bebeyle hafif hafif çekebilirsiniz
Duru_m Sueda2929 arka taraf tıkalı olabiliyor o da alerjik genelde çamaşırlarına yumuşatıcı kullanmayın
Deletedmom17 Ben normal serum kullanıyorum hastanelerde takılanlardan birde yattığınız odaya soğan kesip koyun çok etkili oluyor
Adlk Sueda2929 burda bi anne söylemişti bana da badem yağı damlat yumuşatıp açıyor bize doktorumuz söylemişti diye denedim iyi geldi gibi sizde bi deneyin isterseniz
Ylmzyagmur Hanımlar merhaba bnm bebegımde 15 gunluk sanki burnu tıkalı gıbı nefes alırken zorlanıyor bazen cok hızlı nefes alıp veriyor serum fılan kullanmadım doktor tavsiyesi uzerıne mi kullandınız yoksa kendiniz mi basladınız kullanmaya.
Adlk Sueda2929 benim kızımında hala tıkanıyor fakat alerjik olduğunu söylediler sizinde öyle olabilir mi
Deletedmom17 Sueda2929 aslında aynı işlevi görüyor canım küçük şırıngayla kolay oluyor yapamadıysan 1 burun deliğine sıkacak kadar çek serumu gönder ikinciye tekrar çekersin
mino01 Sueda2929 canım ben elektrikli süpürpe ucuna takılan burun aspiratörü kullanıyorum çokta güzel temizliyor 🤔 bu arada baştan söylim merak etmeyin çekim gücünü hafifletici şekilde yapmışlar. Bebekler ve çocuklar için zaten.
Tortilla_ Xlear kids vermişti doktorum. Çok memnunum. Hrr hrr ediyordu çocuğum. Biraz ağlatıyor ama hepsi onun sağlığı için 🤷♀️