IrmakAliKerim Yeniann3 canım yenidoğan bebekler doysa bile memeden kopmuyo fazla yendiği içinde kusmuştur fazlalığı
belizberil3009 Yeniann3 Doktorum kusmanın sağlıklı olduğunu söylemişti. Sadece sürekli fışkırır tarzda olursa bir doktora sorarsınız, reflü vs olabiliyor Allah korusun. Ama zannetmiyorum, benim kızımın biri de aşırı kusardı ama gayet sağlıklı.
Sblsrgnsn Yeniann3 ondan da olabilir suanda doydugunu anlayamiyor daha fazla emdigi icin icin kusmusta olabilir reflu de olabilir
Yeniann3 belizberil3009 birde 2 gündür memeyi verirken baya memeyle boğuşuyor. Normalde hemen tutuyordu şimdi neden böyle oldu anlamadım.