Arkadaşlar merhaba ,
Yaklaşık 3 aylik bebeğim var sadece anne sütü alıyor. Emzirmeye başladığımdan beri sadece geceleri ortaya çıkan sırt ağrım var. O kadar ağrıyor ki. Kızım geceleri emdikçe rahatlıyorum. Sütümü sagarsam kızıma hiçbir şekilde sağılan sütü veremiyorum. Bu sebeple sağım yapamıyorum. 3 aylık bebisimi sırf bu yüzden 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum :( başına gelen oldu mu?