Günaydın kızlar
benim 10 gün öncesinde sol elimin parmak eklemleri ağrıyordu bukemiyordum nerdeyse son 1 haftadır da sol bacagimin diz kapağı ve ayağımın alt ile üstü ağrıyor bacak değil ama üstüne basamiyorum dizimi uzatamiyorum kapağı agridigi için ve 2 gündür de sol kolum da bir uyuşukluk dirsegimden parmaklarima kadar uyuşuyor ve çok ciddi ağrıyor ne bir şey tutabiliyorum ne çocuğumu sol elle tutabiliyorum başına gelen var mı ayrıca 2 sene önce diz kapaklarimin ikisinde de açılma vardı hap krem kullanıp geçmişti yine öyle mi acaba diyorum ama sadece sol taraf böyle bide kolum böyle olunca anlam veremedim