Ygtm
Kızlaaaar aciiil!!!!!
Bebeğimmm 13.günlük ama felaket gaz sancısı var.alttan üstten her ikiside.gaz yapan bişey yemiyorum .evim daima sıcak.doktor damlada verdi .bezini acarken rahatlıyor.şimdi anakucagı bakıyorum sallanan mı daha iyi olur gazlı bebek için titreşimli mi tecrübeli anneler neyi önerir.Bu arada gazdan dolayı şimdiden kucaga alıştı bile