Kızlar dün öğlen saat 2 de bebeğim koltuktan halıya düştü. Nasıl düştüğünü bilmiyorum geldiğimde sırt üstü pızisyondaydı ama sadece alnı kızarmıştı biraz. 3 saat uyutmadım takip ettim bir sıkıntı olmadı şükür. Sonrasında gece de tskibini ysptım herhangi bir farklılık yoktu. Şuan saat 6 az önce mama verdim onu ağız dolusu tekrar çıkardı. Acaba bu şüpheli bir durum mu doktora gitmeli miyim ?