Merhaba kızlar,
prematüre bir bebeğim var normalde 7 aylık ama düzeltilmiş yaşı 4,5 aylık. Şu ana kadar sadece anne sütüyle beslendi. Çok şükür bu yüzden hızlı gelişebildi, büyüdü… ama hala anne sütüne çok ihtiyacı var tabiki… prematüre bebekler için anne sütü 2 kat daha önemli oluyor. Geçen ayki doktor kontrolümüzde sadece 100 gr kilo almıştı. Sütümün yetmediğini söyledi doktor. Sağdığımda da eskisine göre çok azaldığını görüyorum😔 ne yapabilirim? Bu aydan sonra azalan süt tekrar artar mı? Malt içeceği içiyorum, süt çayları da tületiyorum. Beslenmeme ve su içimine doğumundan beri hep çok dikkat ettim. Bunların dışında yapılabilecek bir şey var mı? Beslak damlayı okudum forumda. Bu aydan sonrada faydası olur mu? Yada aranızda sorunsuz 5-6 ay emzirip sütü azalınca arttırabilmiş biri var mı? Acaba artık metabolizmam bu kadar mı diyor. Tamam kapatıyoruz muslukları mı diyor bana 😔