minimoo Selam kızlar. Benim sol kulağımda doğumdan sonra 1- 2 gün süren ve bir süre geçip yine tekrar eden yopun bir uğultu var. Coronadan ötürü doktora da gitmedim ama bugün cidden arttı artık. Başına böyle bir durum gelen var mı?
Ozihanife minimoo aynı şekilde bende spinal anesteziyle sezaryan ködum ve 3-4 gün süren çınlama uğultu olmuştu doktor anesteziden kaynaklı olduğunu söyledi.geçiyor bi kaç güne merak etme☺️
Havva2323 minimoo bendede birkaç gün önce oldu canım sol kulağımda bende 2.5 ay önce spinal sezaryenle doğum yaptım birkaç kişi kendi sütümden damlat kulağına dedi damlattım birde şifa niyetiyle çörekotu yağı içtim 2 çay kaşığı geçti çok şükür ama 1 gün sürdü neredeyse deliriyordum Allah yardımcın olsun inşallah geçer
sule42 minimoo benim hamilelik boyunca hep olurdu hamilelik tansiyonu vardı belki oyle bisey vardir tansiyondan
minimoo Havva2323 ben de damlatsam mı acaba ya? Ama anne sütü de kulakta iltihaba sebebiyet verebiliyormuş bilemedim ki. Eskiden en annemler de bebeklerin kulağı ağrıyınca kendi sütünü akıtırmış aslında 😐
Havva2323 minimoo benimkine hangisi fayda etti bilmiyorum canım ama çaresiz kalınca deniyor insan herşeyi😊
minimoo sule42 gebe değilim ama tansiyon olabilir belki. Benim düşüyor bazen çünkü. Ama düşük tansiyon yapar mı bilmiyorum ⭐