Mervecakirca öncelikle persentil tablosunu kontrol edin. 2 hafta önce sağlık ocağındaki ebe yüzünden az daha mamaya başlıyorduk kızım 5,5 aylık 6,5 kilo. Ve az dedi. Zayıf kalmış dedi. Sütüm var mama vermek istemiyorum dediğimde de yaramıyor demek ki dedi. Lactamil verdi bana. Sonrasında ebe arkadaşım var, ona danıştık o da çocuk doktoruna sordu çalıştığı hastanede. Ve o doktor böyle bir şeye gerek olmadığını, kilosunun normal olduğunu söyledi. Bebek sağlıklıysa kilosuna önem vermemeli dedi. O yüzden boş kilo aldırmaya çalışmayın nacizane tavsiyem. Keyfi yerindeyse, kilo dışındaki gelişimi ayına uygunsa dert etmeyin derim 🙏🏻