02Kaan12 isinize karismak istemem ama mumkun oldugunca hazir bisey vermeyin. Ben ogleden once 11de meyve pureso veriyorum kendim hazirlayip mevsim meyvelerinden cam rendede yapip veriyorum. Ogleden sonra 2de sebze veriyorum tadimlarimizin cogunu bitirdiğimiz icin sebze corbasi diyim ama kati oluyor mesela kabak, patates,havuc,kapya biber,bezelye,pırasa bunlarin hepsini veya bir kacini icine kiyma koyarak hasliyorum suda sonra catalla ezip veriyorum. Aksam ustu 5de yogurdunu veriyorum. Bunlari bazen iyi yiyor bazen cok az yiyip birakiyor amac doymalik yemek degil ama yesin doya doya istiyorsun 😊