Eminim bilinçli yapmıyor dişleri kaşındığı için yapıyor büyük ihtimalle ama o kadar çok canım yanıyor ki anlatamam dişleri çok keskin bide o acıya nasıl dayanılır kaç saatte bir emziriyosunuz artık şeyi düşündüm elimi vericem önce ağzına eğer emerse öyle göğsümü ısırırsa da diş kaşoyıcıyı diye düşündüm ama çözüm olur mu bilemiyorum