Merhaba hanımlar bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 20 haftalık hamileyim ve bebeğimin kalp atışı yüksek çıktı 170 olarak çıktı doktorum ||. Düzey 4D ultrasonografi ve C.D. Çekimi önerdi bunu çektir gel dedi çektirdik şükür Bebek’te fiziki olarak birşey çıkmadı ama 180 200 arası olursa Allah korusun ölümle sonuçlanır dedi lütfen başına böyle birşey gelen yazabilir mi😓