6 aylık kız evladım var adetım 5 gundur gecıktı bende gidip hastahane de kan testi verdim testım yuksek cıktı ama kese gorunmedıgını soyledı dokturum ben gecen ay 12 sinde regl oldum hamıle olsam bile su an Kucuk oldugu ıcın kese gorunmuyordu demı? Bana gel alttan bakalım dedi ben kabul etmedim 15 gun sonra falan gitmeyi dusunuyorum en azından o zaman kese gorunur diye tahmin ediyorum