Bse Arkadaşlar geceleri mama vericem bebişe yalnız aptamil denedim kesinlikle içmiyor sevmedi tadını,tavsiyeleriniz varmıdır böyle olupta hangi mamayı emdi doktorda HİPP MAMA önerdi kullanan varmıdır neden hipp?
Vesiley Bse hipp ve sma kullanıyorum oğlum ikisinide iştahla içiyor ama tadına baktım ben hipp in tadı daha iyi sma biraz daha yapay tadı var bence ama uzun süre tok tutuyor ve kilo alımı iyi sma nın