Gdogru Ezoczr yaşamayan yoktur herhalde ☺️ banyo öncesi bebe yağı sürüp bekletin sık tarakla tarayın ardında banyo. Zeytinyağı yapan da çok var ama benim kızımda işe yaramadı daha çok arttırdı
Nurhiram Ezoczr merhaba evet bende yaşadım 4. Ayında bitti tam olarak kafasına zeytinyağı sürüp taradım konak tarağıyla o şekilde kurtuldum
SeeDaa Gdogru evet bu sorunu herkes yasıyo.. Benim kızım sarışın cok belli oluyordu konakları.. Zeytinyağı pek bi işe yaramadı.banyodan yarım saat önce Bebek yağı sürüp, ince dişli tarakla hafifçe ters yöne taradım.. 2 defada bitti sükür…
Gdogru SeeDaa aynen öyle. 2 ay uğraştım zeytinyağı ile arttı da arttı. Saçları kopuyordu artık tararken. Sonra burda birinde gördüm zeytinyağı besliyor daha çok diye. Bebe yağı ile 2 seferde tertemiz oldu. Kocaman kocaman kabul gibiydi. Bi de koku yapıyordu
kbra4334 Bende vazelin sürdüm 1-2 saat beklettim o ara yumuşadı dipleri sonra banyo yaptırdım Sıkı tarağıyla taradım geçti şükür bi yıkamada. Hatta geceden sürüp sabah yıkamak daha iyiymiş