Gecen ay yaptrdık saglık ocagından uc kez aradlar mutlaka yaotrn gecikmeyın cok onemlı diye hatta corona nedenyle aılemın yanında baska bır sehırdeydık orada kı saglık ocagını arayp talımat verdıler banada en gec su tarıhe kadar yaotrn yaptrmdan donmeyın bende sistemden kontrl etcem dedi bebde gununde aşısını uaptrdım ates ıkı gun 37,5 tu calpol verdım gectı bence yaptrn ertelememlısınz