merhaba güzel anneler.oğlum 14 aylık ve biyük tuvaletini top top yapıyo katı şekilde ıkınma zorlama kan gelme gibi aorun yok çok şükür ama neden olabilir hastaneye gidemiyorum malum virüs tehlikesi😒 başına gelen var mı ya da daha önce dokptrunuzun önerdiği birşey.?Mama da içen bir bebek bu arada.