NurR Lalekokulu çok sıcaksa zıbın giydirin sadece yarım kundak yapın yada uyuyunca açsanz uyanır mı? Hiç kundak yapmadım bilemiyorum
elizinannesi-19 Lalekokulu sadece zıbınla uyutun. Birde kundaksız uyumuyor diyorsunuz. Kısa kol yada sıfır kol zıbın giydirin. Bende kundak yapmadığım için bilemedim
Hunilianne Lalekokulu artık kundaklamayı bırakmalısın, dönmeye başlamıştır veya başlayacaktır problem olmasın
YDE Lalekokulu Doktorumuz 3 aydan sonra kundağı kesinlikle bırak dedi ve bıraktık. Çok sıcaksa zıbın yeterli olucaktır üzerine müslin örtü örtebilirsinix bence.
Msstiskaya Benim kızımda kundaksiz uyumuyor yarım kundakla ve sadece badiyle yatırıyorum. Müslinle kundakliyordum ama o bile kalın geldi çok sıcak bende incecik tülbentle kundak yapıp yatırıyorum artık daha iyi sanki