merhabalar kadın doguma randevu aldım ama randevu günüme var daha ben sadece 1 soru sormak istiyorum
şiddetli kasık ağrısıyla acile gittim bugün kaç aydır bebek düşünüyorduk bu ay ümitliydim ama negatif çıktı adetime 5 gün var ve idrar yolu enfeksiyonum gecen ay yokken bu ay yüksek cikti söktürücü ilaç verdi kullanmalıyım
bu kan testi net dogru mudur ?
daha 5 günüm var değişebilir mi?