Ben kullanıyorum daha doğrusu kullanamıyorum çocuğum bebekliginden beri çok döner sıgamıyor yataga daralıyor sanki 7. Aydan sonra sadece gündüz uykusunda kullandım oda günde 2-3 kez 30 dk civarı uyuyabiliyordu biraz geniş bir model bakın çok dönen bir bebekse