küçükken bizim de öyleydi bırakınca ağlardı. kaç saatte bir emziriyorsun? 1,5-2 saatte bir emziriyorsan açlık ağlaması değildir temas istiyordur. zamanla azalıyor merak etme. ama büyüdükçe temas yerine ilgi isteği geliyor. canı sıkılınca ağlıyor değişiklik falan istiyor😂